Merkataritza eta marketin arloko

Nola kontsumitzen da gure produktua?

MERKATUAREN ETA KONTSUMITZAILEEN EZAGUERA

  • Nola erabiltzen da gure produktua?
  • Zer irtenbide eskaintzen dugu?
  • Gure ontzia kontsumitzaileak ematen dion erabilpenerako?
  • Zein da kontsumitzaileak nabarmentzen duen erabiltzeko erraztasuna?.
  • Zeintzuk dira kontsumo unitate edo kantitateak?
  • Zer da produktuan gehien baloratzen dena?

El objetivo general es el de conocer qué es lo que las y los consumidores valoran de un producto o del mercado para satisfacer mejor sus necesidades.
Los objetivos específicos definidos son los siguientes:

  • Merkatu ikerketa zehaztea eta prestatzea.
  • Kontsumitzaile talde baten bitartez merkatu ikerketa garatzea.
  • Partaideak: 4 enpresa gutxienez.
  • Gutxi gorabeherako iraupena: Hilabete eta erdi.

  • Nola erabiltzen da gure produktua?
  • Zer irtenbide eskaintzen dugu?
  • Gure ontzia kontsumitzaileak ematen dion erabilpenerako?
  • Zein da kontsumitzaileak nabarmentzen duen erabiltzeko erraztasuna?.
  • Zeintzuk dira kontsumo unitate edo kantitateak?
  • Zer da produktuan gehien baloratzen dena?

El objetivo general es el de conocer qué es lo que las y los consumidores valoran de un producto o del mercado para satisfacer mejor sus necesidades.
Los objetivos específicos definidos son los siguientes:

  • Merkatu ikerketa zehaztea eta prestatzea.
  • Kontsumitzaile talde baten bitartez merkatu ikerketa garatzea.
  • Partaideak: 4 enpresa gutxienez.
  • Gutxi gorabeherako iraupena: Hilabete eta erdi.

Nola helarazi behar dugu egiten duguna?

BALIOAREN SUSTAPENA KOMUNIKAZIOTI

  • Gure etiketek gure produktuaren desberdintasunak komunikatzen al dituzte?
  • Arlo digitalean ondo al gaude?
  • Bertako komunikabideei etekina ateratzen al diegu zeintzuk garen kontatzeko?
  • Gure arloko feriak ezagutu eta etekina ateratzeb al diegu?
  • Enpresa guztiak ezagutzen al du merkatuari eskeintzen dioguna?

Helburu orokorra negozioaren bereizgarritasunak aurkitu eta finkatzea da ondoren merkatuari helarazi eta modu honetan enpresaren pertzepzioa hobetzeko. Hau lortzeko, helburu zehatz hauek finkatzen dira:
Para alcanzarlo, se definen los siguientes objetivos específicos:

  • Merkatuarekiko balio proposamena zehaztea.

  • Komunikazio plana garatzea.

  • Hurrengo 3 urtetan garatzeko ekintzak definitzea.

  • Partaideak: 5 enpresa gutxienez.
  • Gutxi gorabeherako iraupena: 3 hilabete.

     

  • Gure etiketek gure produktuaren desberdintasunak komunikatzen al dituzte?
  • Arlo digitalean ondo al gaude?
  • Bertako komunikabideei etekina ateratzen al diegu zeintzuk garen kontatzeko?
  • Gure arloko feriak ezagutu eta etekina ateratzeb al diegu?
  • Enpresa guztiak ezagutzen al du merkatuari eskeintzen dioguna?

Helburu orokorra negozioaren bereizgarritasunak aurkitu eta finkatzea da ondoren merkatuari helarazi eta modu honetan enpresaren pertzepzioa hobetzeko. Hau lortzeko, helburu zehatz hauek finkatzen dira:
Para alcanzarlo, se definen los siguientes objetivos específicos:

  • Merkatuarekiko balio proposamena zehaztea.

  • Komunikazio plana garatzea.

  • Hurrengo 3 urtetan garatzeko ekintzak definitzea.

  • Partaideak: 5 enpresa gutxienez.
  • Gutxi gorabeherako iraupena: 3 hilabete.

Nola saldu dezakegu gehiago?

NEGOZIO-DIBERTSIFIKAZIOA ETA MERKATARITZA GARAPENA

  • Zer produktu berri eskeini dezakegu?
  • Zein bezero garatu nahi ditugu?
  • Merkatuari eskeintzen dikiogun sendotasunak ezagutzen al ditugu?
  • Zein produktu eskeini eta saldu dezakegu beste merkatu batzuetan?
  • Gure prezio estrategia onuragarria al da eta irabaziak maximizatzen al ditu?

Helburu orokorra Plan Komertzial bat garatzea da produktu edo kanalen dibertsifikaziorako. Horretarako helburu hauek zehaztu dira:

  • Merkatu egoeraren diagnostikoa garatzea.
  • Plan Komertziala definitzea.
  • Partaideak: 4 enpresa gutxienez.
  • Gutxi gorabeherako iraupena: 3 hilabete.

     

  • Zer produktu berri eskeini dezakegu?
  • Zein bezero garatu nahi ditugu?
  • Merkatuari eskeintzen dikiogun sendotasunak ezagutzen al ditugu?
  • Zein produktu eskeini eta saldu dezakegu beste merkatu batzuetan?
  • Gure prezio estrategia onuragarria al da eta irabaziak maximizatzen al ditu?

Helburu orokorra Plan Komertzial bat garatzea da produktu edo kanalen dibertsifikaziorako. Horretarako helburu hauek zehaztu dira:

  • Merkatu egoeraren diagnostikoa garatzea.
  • Plan Komertziala definitzea.
  • Partaideak: 4 enpresa gutxienez.
  • Gutxi gorabeherako iraupena: 3 hilabete.

GURE MARKET

Egiten duzuna hobeto komunikatzen laguntzen dizugu

Close Menu

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies